Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Lotta - 29 juni 2008 13:42

Jaha natten som var gick i lugnets tecken. Så jag tog mig tid att baka lite sockerkakor..

Var inte trött imorse heller när jag kom hem, läskigt. Så var det inte förut när jag jobbat natt, då har jag varit som död när jag kommit hem. Har bara sovit lite över 4 timmar, så jag lär juh lägga mig en stund till.

 Det är juh typiskt sovar väder oxå, det var superfint imorse och riktigt varmt, nu är det grå dassigt och trist.

Imorgon ska jag träffa S för vi ska växla lite pengar för vår resa!!! Sen hade jag tänkt ta upp resväskan från källaren och gå igenom mina kläder. Försöka bestämma vad som ska packas och inte...


Nä nu måste jag nog äta lite lunch och lägga mig ett par timmar till.


Ha det bäst!! *kramen*

Ovido - Quiz & Flashcards