Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Lotta - 1 juni 2008 22:28

Ja då börjas det igen. Elakheterna och spydigheterna. Första pris i kategorin "Nyfiken i en Strut" vann du oxå!!!! Smart det är inte ett ord som jag kan tillskriva dig!! Snarare katastrof... Ja för vilken smart föräldrer ger sin 11-åring 1000 kronor i månadspeng???!!! Varför berättar du det för mig, det är inte min ensak längre!!! *thank God*


Men all lycka till dig och mitt liv blir bara bättre!!!!


Kram och Godnatt från en Starkare LitenLotta;)

Av Lotta - 1 juni 2008 17:46

Tog en promenad ut till mina föräldrars stuga, det tog ungefär 40 minuter. Vägen dit är inte direkt skoj, men men....Hade musik i öronen och en flaska vatten som sällskap. Det var ett tag sen jag gick, så jag fick lite kramp i fötter och ben...ler....


När jag kom fram och tog av mig min tröja, se där...Redan en rand som solen ordnat...På med bikini top och kastade mig i solen. Min käre far tyckte han var rolig och försökte få mig att plocka ogräs... Sa att jag hade lite ont i ryggen...hehe....


Mamsen fixade med god mat...mums. Sen slängde jag mig i solen igen, somnade och tyckte att nån snarkade, kan ha varit jag men likaväl nån annan.


Pappa var gullig och skjutsade hem mig, har tagit en dusch och ska förbereda inför morgon dagen...Jippie,,,,jobba....


kram kram

Av Lotta - 1 juni 2008 08:47

Kvällen igår var otroligt lugn. Satt och slötittade lite på teve, fanns inte mycket att hurra för direkt. Har sovit gott inatt och känner mig utvilad.


Idag ska jag ut till  mina föräldrars stuga, har bestämt mig för att gå ut dit. Det är inte  så långt, men en relativt tråkig väg. Men det blir till att lyssna på musik under tiden.

 Sen är det bara att ladda för morgondagen, vilken betyder jobb. Men det blir nog bra!!


Hörs då!!

Ovido - Quiz & Flashcards