Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Lotta - 12 juni 2008 22:21

Har avverkat en jobbkväll nu, det är skönt. Det gick relativt smidigt, inga större grejer som inträffade. Hann göra det jag skulle i lugn och ro..


Nu är jag hemma och fixar lite mat till morgondagen, inte ofta man lagar mat. Det blir lixom aldrig av...

Nu är det dax för sängen strax...


Kram och sov gott

Av Lotta - 12 juni 2008 12:11

Dagens ljuspunkt är att jag räknat ut hur många arbetspass jag har kvar till min semester!! Hela 6 st, inkluderat då 2 kvällar*blä*. Det är drygt att jobba kväll, särskilt när man är ensam om medicindelegering och annat massa jobb!! När man måste försöka styra upp allt jobb, se till att det är klart tills man ska få gå hem!! Menmen ..livet kan inte vara en dans på rosor!! Det är tydligt och det har man man väl lärt sig i alla fall. Är glad att jag har ett jobb i alla fall.


Nu håller jag tummarna att hon som jag går för, får ett nytt jobb och jag får hennes heltidstjänst. Annars får jag väl söka nytt jobb, för jag kommer aldrig klara mig på 65% när jag jobbat 100% i ca 3 år. Men det visar sig väl efter semestern. Men jag har redan kollat om det finns nå andra jobb, men det verkar lite glest just nu.


Har tagit en dusch och insett att snart är det dax för att masa sig till jobbet!!!


Ha en underbar dag!!

Av Lotta - 12 juni 2008 08:49

Det är väl självklart att solen ska försvinna när man nu ska vara ledig i helgen!!! Igår jobbade jag till fyra, var riktigt trött när jag kom hem. Åkte hem till en kompis och fikade på kvällskvisten.


Idag börjar jag 13, så det känns som att det är snart...

Dax för morgonkaffet och fixa lite innan jobbet..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards