Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Lotta - 2 juni 2008 18:07

Det har gått bra att jobba. Förutom att jag fick en mindre roligt samtal idag. Min systers svärfar har hastigt gått bort!! Jag blev ledsen för jag vet hur mycket han betyder för mina syskonbarn, han är juh deras farfar. Mina tankar gick genast till  min svåger, för jag förstår hur ledsen han är. Livet tar hastiga svängar ibland, tyvärr. Mina tankar går till hela familjen!!


Helt plötsligt börjar det tjuta som sjutton på jobbet, i vårat larmskåp!! Det pep som bara den på våra personallarm, precis som vid brand. Jag ropar till chefen som slänger sig på telefon till nån jour. Hon hann inte så långt förrän ledningsbilen från Brandkåren kom, vi har tyst larm dit.


Sen svängde en Brandbil med en massa brandmän in oxå!!! Mums, dom med smör på!! Det var i alla fall dagens höjdpunkt!!! Jag kunde tyvärr inte stanna, jag hade ärenden att uträtta!!! Men jobbet brann inte, det var nåt annat fel, jag vet inte vad...


Har varit och handlat med T., hittade två par byxor som jag köpte!!


Nä nu ska jag åka iväg och spela lite kubb!!


Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards