Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Lotta - 5 juni 2008 22:14

Nu har hon tagit studenten!! Det jobbigaste var att stå i denna värme och vänta på när hon skulle springa ut!! Jag höll på att flyta bort!!! Efter det åkte vi till stugan, eftersom själva festen skulle hållas i lokalen där. Vi åt lite innan för det var ett par timmar kvar tills det skulle börja.


Maten var jättegod och det bjöds även på kaffe och efterrätt!! Hon blev glad för sina presenter hon fick. Jag blev lite avis för hon fick jättefina smycken från Snö!!


Väl hemma slängde jag mig in i duschen och bara slappade.


Sov gott!!

Av Lotta - 5 juni 2008 08:07

Kvart i sju stod jag givakt vid sängen, skulle juh tvätta klockan sju. Kände mig utvilad, trots att jag kom i säng sent. Det är en ful ovana jag lagt till mig den senaste tiden!!! Hmm ,,,undrar varför..ler


Nu hänger tvätten på tork. Så jag ska väl masa mig in i duschen, men väntar nog ett tag till.. Jösses, vad det varmt ute idag!!! Men det är såå härligt!!


Ja, idag tar hon studenten, mitt första syskonbarn!! Jag är stolt över henne, hon har fixat sommarjobb oxå!!! Det är inte alla som har turen att få nåt sommarjobb. Själv hade jag sommarjobb när jag var ung. Städade gjorde jag, det var rätt okej, man längtade tills man fick sin Feta lön.


Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe..


Grattis M. till bäbisen förresten!!


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards