Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Lotta - 26 juni 2008 09:30

Idag har man samlat lite vuxenpoäng, var uppe tidigt och tvättade. Hade bättre tur i tvättstugan denna gång, ingen kärring som pillade på min tvätt!!!

Idag ska jag träffa S på stan, vi ska luncha och fika tänkte vi. Vädret är helt underbart!!

Det är helt otroligt vad jag längtar till min resa!! Lite synd att man inte är hemma när mamsen fyller, sen är jag inte hemma när jag fyller heller!! Fast jag kommer hem på min födelsedag! Vi har i alla fall lyckats ragga skjuts till och från Arlanda. Dit skjutsar T och hem kommer min kära bror. Men han är glömsk så jag lär juh påminna honom ett antal gånger!!! *hehe*


Måste erkänna att jag är stolt över mig själv, har börjat äta frukost, vilket jag nästan aldrig gjort förut.  Så nu ska jag ta och mumsa på lite frukost.



Njut av dagen och solen!!*kramen*


Ovido - Quiz & Flashcards