Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Lotta - 4 juni 2008 19:13

Har sprungit med mamma på stan idag. Det var drygt, varmt och mycket folk!! Men jag hittade en par solglasögon i alla fall, eftersom mina gamla gått sönder.


Vi fixade med studentpresent och annat smått och gott!! En fika hann vi med oxå, med syster och mina syskonbarn.


Nu ska jag vila mina fötter så dom orkar med morgondagen oxå!


Ha de!!

Av Lotta - 4 juni 2008 09:04

Igår hade jag ingen lust att skriva, har förstått att det är vanligt att man tappar sugen ibland.


Jobbade till fyra igår, stressade hem för jag skulle tvätta. Men gick förbi tvättstugan, för att göra en extra koll. Jo, men visst, skulle ha tvättat i måndags. *grr*  Som tur var fann det en ny tid, men såklart klockan 07!!! Jaja, det är imorgon och jag ska i alla fall iväg på studentfirande!!


Idag ska jag städa lite,fast det tänkte jag vänta med till kvällen. Mamsen och jag ska iväg och fixa studentpresent. Sen skulle hon fixa present till min moster som fyllt 60. Hon utlovade fika och glass, för att jag skulle följa med på hennes shoppingrunda!! En sån muta kan man inte motstå!!


Ha en underbar förmiddag!! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards