Alla inlägg under september 2008

Av Lotta - 5 september 2008 13:03

Ångrar förresten att jag skrev att jag saknar den där personen!! För jag insåg att det var jävligt dumt att känna så... Miss av mig..sorry


Jaha.. på med regnstället och cykla till jobbet då!!


Ha en underbar fredag!! Kramis

Av Lotta - 5 september 2008 11:14

Igår var jag riktigt trött. Efter jobbet tog jag en dusch, för att åka på äventyr med T. Vi hamnade på gula M:et, men va fan jag ville ha milkshake, men den jävla maskinen var trasig!! Herregud, kanske dax att köpa ny!!??


Sen åkte vi hem till henne för att se på Idol.. Jag la mig i soffan och slumrade till lite..ler. T tyckte jag behövde det!!*snällt*

Ja, vad ska man säga om dom som söker till Idol, vet man inte om att man inte kan sjunga eller??!!! Ja man fick sig ett gott skratt iaf!!


Dagen började med en välbehövlig sovmorgon, eftersom jag ska jobba ikväll och hela helgen med delade turer!!


Måste säga att jag saknar att prata med en viss person, trist att just denne valde att bara lämna utan att säga varför..


Ska fixa lite här innan jobbet!!!

Av Lotta - 4 september 2008 16:34

Denna vecka är juh min värsta jobb vecka, där jag jobbar alla dagar utom fredag. Har ställt upp och bytt turer, så det slutar att jag jobbar mån-sön, då inklusive delad tur lör+sön!!! *pust* Vila får man göra sen tydligen..


Nä då resultatet blir att jag är ledig måndag och tisdag!!

 Nu börjar riktigt fundera vad det är för fel med folk. När dom inte kan läsa av hur man mår. Hatar när nån ska bestämma över mitt liv, vad jag ska göra och inte. Att jag ska behöva få dåligt samvete för att jag är trött eller liknande. Men som tur är har jag ratat den personen, men jag var i alla fall ärlig och sa vad jag tyckte och kände.


Nä dax för dusch och sen iväg för att ha en helkväll med T. Hon den rackaren åker juh utomlands nästa vecka, så ikväll är det enda tillfället för oss att ses..


Ha det bäst!!! Kramen


Ovido - Quiz & Flashcards