Alla inlägg den 22 september 2008

Av Lotta - 22 september 2008 17:00

Pratade med S på msn, hon frågade om jag och T ville komma ut till henne och äta lunch. Jag tackade nej till mat, eftersom jag bestämt mig för att bara äta pulver nu*trist och torrt*. Men vi åkte ut till henne i Hökåsen. Dom åt wokat*såg gott ut*, medans jag sörplade kaffe. Hon bor i jättefint hus,som dom håller på att renovera både på utsidan och insidan. Fick busa lite med Fluff, deras "lilla" hund, rasen har jag totalt glömt bort*hehe*


Väl hemma igen, för T skulle jobba ikväll, så har jag bara slöat. Känns som behövligt med tanke på den tidiga uppstigningen.


Dax för ytterligare påsmat och hinkvis med vatten...


Kram kram

Av Lotta - 22 september 2008 07:06

Ingen sovmorgon idag!! Vaknade halv sju, visserligen känner jag mig utvilad!! Har bläddrat igenom morgon blaskan, inget speciellt intressant att läsa. Tänkte faktiskt lägga mig en stund i sängen och läsa. Ska träna sen på eftermiddagen, får se hur det går, vågar inte ens tänka på hur länge sen det var jag var där sist...


Nä nu lockar kaffet..kramis

Ovido - Quiz & Flashcards