Alla inlägg den 17 september 2008

Av Lotta - 17 september 2008 21:21

Kursen gick som på räls. Vi blev helt färdiga med arbetet, vi har varit det ett tag, men fixat och trixat med layout samt texten!! Så nu återstår redovisningen bara, men det fixar vi!! Imorgon ska vi ut och äta med gruppen, det ska bli kul och trevligt!! Det känns lite trist att kursen snart är slut, nu har man jobbat ihop sig och lärt känna varandra. Men så är det juh tyvärr.


Kvällen har jag spenderat i soffan med att titta på teve, Idol så klart. Har insett att Andreas Carlsson i Idol-juryn  är lite halvsöt. Kommer på mig själv att småle när han visas i teve.*hehe*

I helgen, rättare sagt på lördag, är det Kulturnatt. Om inget annat dyker upp har jag tänkt att vara lite kulturell, gå och lyssna på lite gospel*hehe* Det var tyvärr alltför länge sen jag var på Kulturnatten!!*skäms*


Kvällen återstår i att läsa igenom vårt arbete ett par gånger och sen komma i säng i skaplig tid!!*försöka duger*


Tusen kramar

Av Lotta - 17 september 2008 07:05

Inatt är första natten jag sovit rakt igenom  utan att vakna. Känner mig riktigt utvilad!! Kvällen igår gick i lugnets tecken. Kollade på Idol, jösses vad folk kan vara pinsamma!! Sen tittade jag på den nya serien på fyran, den verkar bra, nåt som jag vill om jag kan fortsätta se.


Nu är det dax för sista kaffe skvätten, iväg till bussen och fortsätta kursa!! Ha en superbra onsdag!! *kramis*

Ovido - Quiz & Flashcards