Alla inlägg den 21 september 2008

Av Lotta - 21 september 2008 20:23

Åh, vilken underbar dag det har varit!! Gick förbi och kollade till katten innan jag var till jobbet och lämnade nyckeln. Vilket underbart väder det har varit idag. Gick sen hem till mina föräldrar, där blev jag bjuden på god mat och äppelkaka med vaniljvisp!!*mumma*

 Min systerson kom oxå, han hade tränat innebandy. Så vi skjutsade hem honom, då fick jag se hur dom håller på att renovera huset. Fint blir det iaf.


Tog en runda på IKEA. Hittade köksgardiner, har nu kommit på hur jag ska inreda mitt vardagsrum iaf. Så det blir inköp av nya gardiner dit, datorbord+stol till veckan som kommer!!!


Nu har jag bestämt mig i alla fall, imorgon börjar mitt nya liv. Nu är det slut på allt som har med godis och onyttigt att göra. Ska börja träna och gå till jobbet, när jag jobbar dag iaf...  Tillbaka till hur man såg ut för ca 1 år sen..



Ha en fortsatt bra söndag!!!
*kram*

Av Lotta - 21 september 2008 09:32

Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon!!


Igår kväll var jag och T och lyssnade på Sari när hon sjöng gospel. Jag säger bara WOW!!!!! Vilken röst du har gumman!! Fick gåshud över hela kroppen!! Har själv sjungit i kör, fast det var lääänge seeen. Vi stannade inte hela konserten men det jag hörde så var det riktigt bra!!


När jag kom hem så bänkade jag mig framför teven, kollade på filmen om Ray Charles, den var bra!!

Idag ska jag ta en promenad och kolla till katten en extra gång, sen ska jag fortsätta min städ vandring. Ge mig hän åt garderober och sortera kläder.


Ha en underbar söndag eftermiddag!!! *kram*

Ovido - Quiz & Flashcards