Alla inlägg den 25 september 2008

Av Lotta - 25 september 2008 07:51

Gårdagen på jobbet var lugn. Vi hade juh Personalmöte, men inte ett ord om att chefen ska sluta. Konstigt tycker jag. Vi diskuterade olika förslag på hur vi ska ha våra möten, för det är för lite personal som dyker upp. Trist när man sitter i lunchrummet och klagar, men inte kommer till möten för då finns chansen att påverka.

Kollade såklart på Idol igår och sen den nya serien med Persbrandt, den verkar vara bra faktiskt.


Idag är det tvättstugan som gäller innan jag ska iväg och jobba.

Rikspuckot, som nu verkligen gör sig förtjänt av namnet, drygade sig igår. Berättade för mig vad hans flickvän ska göra på lördag. Talade då om för honom att jag skiter i han och hans flickvän, men allt annat i hans liv kan han om han vill berätta om. Som vanligt blev han sur, den egoisten frågar fan inte ens hur man mår. Ja som sagt blir inte förvånad.


Tack för alla peppningar i samband med min pulverdiet!! *kramar om*


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards