Alla inlägg den 20 september 2008

Av Lotta - 20 september 2008 15:04

Efter ett antal koppar kaffe satte jag fart för att ordna till röran här hemma!! Gjorde lite lunch, fiskgratäng och potatismos( riktig)!! Det var mumma!! Tog mig en liten välförtjänt vila, med tanke på att jag vaknade tidigt imorse!! Nu är det dax för eftermiddags kaffe. Ska styra upp med T när vi ska dra iväg mot det kulturella. Kram så länge.

Av Lotta - 20 september 2008 07:56

Nä ingen sovmorgon för min del idag tydligen. Men vad gör det, känner mig rätt utvilad ändå.

Igår var det sista kursdagen. Trist att sluta  nu när man lärt känna de flesta. Vi fick feed-back ´på våra arbete, läraren tyckte det var ett bra arbete!!*ler*

Vi fick ställa oss i en ring,  sen fick var och en sätta sig på en stol, vi andra skulle säga ett positivt ord om denne. Svårt var det, men det var värst att själv sitta där och få en massa positivt över sig!! Vi slutade efter lunch, jag tog då ett varv på stan. Köpte två toppar, en stickad tröja och en sjal. Träffade Sari oxå, fin du är gumman!!!*ler* Har nu lurat med mig T och vi ska lyssna på Gospel ikväll på Kulturnatten.

Igår var T och jag på AW, men det var lugnt för min del, med tanke på vad som hände förra helgen. Gick förbi en utav stans andra krogar, där jobbar en vakt, som jag känner. Där jobbar även mitt ex, men enligt honom umgicks vi bara ett tag, han försökte få till det att han känner min bror!!*asg* Ojoj, måste vara jobbigt att inte kunna hålla sig till sanningen. Men den andre som jag känner sen lååååångt tillbaka, supertrevlig alltid lika glad och go.*ler*


Nu ska jag bläddra igenom morgon blaskan och dricka kaffe och sen styra upp här hemma i kaoset som uppstått på något sätt!!


Kram kram..

Ovido - Quiz & Flashcards