Alla inlägg under september 2008

Av Lotta - 17 september 2008 07:05

Inatt är första natten jag sovit rakt igenom  utan att vakna. Känner mig riktigt utvilad!! Kvällen igår gick i lugnets tecken. Kollade på Idol, jösses vad folk kan vara pinsamma!! Sen tittade jag på den nya serien på fyran, den verkar bra, nåt som jag vill om jag kan fortsätta se.


Nu är det dax för sista kaffe skvätten, iväg till bussen och fortsätta kursa!! Ha en superbra onsdag!! *kramis*

Av Lotta - 16 september 2008 17:30

Har efter helgens incident känt mig nere. Har sovit skitdåligt rätt ut sagt hela helgen. Får lixom ingen ro i kroppen. Men har bestämt mig för att inte låta detta trycka ner mig!!!


Denna vecka är det kurs, kul att återse alla kursare!! Denna vecka skriver vi olika arbeten. Själv valde  Demokrati som mitt ämne. Arbetet innehåller fakta om Demokrati samt vad som hota  demokratin i Sverige bl.a Skit kul, men det är en hel del att plita ner, som tur är har jag 2 bra gruppolare. Så ikväll blir det korrekturläsning och justera eventuella fel till imorgon. Redovisningen börjar på torsdag, så med lite tur ska min grupp inte redovisa förrän på fredag!!*hoppas*


Fick ett ryck när jag kom hem och drog fram dammsugaren och röjde lite här.  Skönt, nu är det bara att tvätta som står kvar på min lista !!


Nä dax för lite kaffe och läsning!! Kramis

Av Lotta - 14 september 2008 18:42

Igår mådde jag inte speciellt bra. Trodde jag var bakis.. Eller insåg inte vad som hänt egentligen.. Efter samtal med V, så insåg både hon och jag att vi förmodligen blivit drogade på krogen. Jag kommer inte ihåg hur jag kom hem. Hon vet inte heller hur hon kom hem, hon lämnade krogen ca 21.30 och kom hem enligt sin man 00.30. 


Så fulla var vi inte!! Kan säga att jag druckit betydligt mer alkohol utan att det blivit så här. Slutade juh dricka före 21, för då måste jag gått hem eller nåt. Men hela dagen igår kändes det som att jag tog sista groggen mitt i natten.. Hela denna grej gör att jag mår dåligt. Mest för att jag inte har nån aning om hur jag kom hem. Efter 21 är det total mörker.


Pratade med mamma och hon blev mest ledsen. Men jag är glad att jag kom hem hel.. hur det gick till kommer förbli en gåta!! Men vem f-n vill droga en 35-årig kärring!!


Nä ha de bäst!!

Av Lotta - 13 september 2008 10:32

Igår var jag på After Work på BMB, Pumpbolaget spelade. Var där med V, vi kom ner vid 17-tiden, så vi hann få i oss lite mat. Känner idag att jag fick i mig ett glas för mycket. Är huvudet dumt får kroppen lida... hmmm


Idag tänker jag inte anstränga mig speciellt mycket iaf. Rikspuckot har berättat för mig att han träffat en tjej, hon känner nån utav mina kompisar. Kul för han, men fattar inte varför han berättar det för mig?? Jag bryr mig inte längre, men han kanske tror att jag fortfarande är kär i honom.*asg*


Nä nu ska jag leta efter en huvudvärks tablett och vila.. Kram

Av Lotta - 11 september 2008 17:14

Jobbar dag hela veckan, det är både skönt och jobbigt, mest för att man måste upp tidigt. Men sovmorgon får jag i helgen, är som sagt ledig 4 helger i rad nu!!


På jobbet är det super!! Vi har möblerat om i vårt vilorum, skänkte min gamla hörnsoffa, det blev super fint och mysigt. Sen gjorde vi om i personalrummet och gjorde iordning ett rum, som kommer bli ett samtals rum för anhöriga.Jag kan om jag vill!! Efter jobbet gick jag förbi mamsen och pappsen, hon visade sin  nya soffa hon ska köpa på IKEA.*avis*


Pratade med T idag oxå, dom hade det varmt och skönt!!*avis igen*

Nu ska jag göra lite mat, blir nog köttfärssås och spaghetti!!


Kramis

Av Lotta - 9 september 2008 08:51

Känner verkligen att den här ledigheten behövde jag, men det beror juh på att man jobbat som man gjort oxå. Igår tvättade jag , käkade lite lunch med T, sen slappade jag mest. Läste i boken som jag håller på med Stieg Larsson triologin, sista boken Luftslottet som sprängdes. Har ett antal böcker som ligger på hög, som jag ska läsa ut.


Idag blir det lunch med S, sen ska jag hem och städa lite tänkte jag. Måste oxå sätta lite fart med mitt arbeta från min kurs oxå. Pratade igår med en kurs kamrat, hon hade inte heller gjort så mycket. Vilket kändes bra, att man inte var ensam om att vara lite lat.*hehe*


Nu blir det kaffe och sen greja lite.. Ha det bäst!!*kramen*

Av Lotta - 7 september 2008 14:19

Är nu hemma på min delade tur, så det är bara ett par timmar kvar till min 2 dagars ledighet!!!!!!!!


Igår efter jobbet gjorde jag inte mycket, men kom i säng sent i alla fall. Var trots det inte speciellt trött när jag vaknade.


Jobbet har flytit på bra, känns när man  jobbar med riktigt bra personal. Vi har storstädat, alla skåp och hyllor i köket!! Jag har rensat bestick lådan, som innehöll ett antal olika bestick, sorterat och donat. Nåde den som rör till det!!!*HEHE*

 Känner att livet kanske vänder till nåt positivt, allt visar sig!!*alla nyfikna får ge sig till tåls*

Nä lite kaffe och kanske lite vila innan kvällspasset!!


Ha en fortsatt bra söndag!!*kramen*


Ha en fortsatt underbar dag!!

Av Lotta - 6 september 2008 14:03

Nog var jag trött imorse, funderade ett tag vem som spelade så gräslig musik så tidigt. Men kom på att det var juh väckarklockan...

Jobbet har flytit på riktigt bra, ingen stress, vi har hunnit gjort sånt man oftast inte hinner med på vardagarna!!


Men det var juh otippat att det skulle börja regna när jag var på väg hem nu, för att avverka min rast. Nu ska jag diska lite och sen dricka upp mitt kaffe innan plikten kallar igen..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards