Alla inlägg under juli 2008

Av Lotta - 17 juli 2008 19:42

Natten som jag jobbade gick kanon. Lagomt mycket att göra, svara på larm, tvätta och städa.. Sen satt vi och pratade lite emellan. Sov till tolv men fastnade sen vid datorn, av lite olika orsaker..hehe....


Har nu duschat, fixat med  lite att äta under natten, lagat mat. Det fick bli nåt så enkelt som pasta och tonfisksås, men det var gott och jag blev mätt. Det var juh det som var hela grejen!!!


Har pratat med chefen om att jag kan jobba fler  nätter nästa vecka om det är så..


Nä nu ska jag dricka kaffe och hänga här på nätet... hehe


Ha det bäst!!!


Av Lotta - 16 juli 2008 19:54

Ja extra jobben bara strömmar in. I måndags fick jag börja 2½ timme tidigare, för att det fattades folk. Sen jobbade jag extra idag, ska strax iväg och jobba extra natt samt imorgon natt..Undrar vad jag ska göra för skoj för alla mina pengar!!??*asg*


Har en liten förkylning som inte riktigt vill bryta ut. Jag hoppas verkligen att jag inte blir lika förkyld som sist. Det var juh en riktig pärs...


Nä dax att fixa iordning innan jobbet kallar!!


Ha det bäst!! kram

Av Lotta - 14 juli 2008 06:44

Ja, då knackar verkligheten på dörren. Semestern är slut!! Det är bara acceptera!! Men men, jag har en hel del semesterdagar kvar, så jag behöver bara stå ut i 4 veckor. Sen kan jag ta lite mer semester.

 Ska nu jobba 85% i 4 veckor, vilket ska bli kul, för jag ska jobba mycket med T, vi jobbar aldrig ihop nästan, vi har 1 dag tillsammans.


Fredagens firande blev lyckad. Fick fina presenter, såsom ett armband, en klocka, blommor, vinx2*ler* samt presentkort på Systemet!! Tacopajen blev godkänd!!


Sovmorgonen som jag hade planerat gick i kras, vaknade klockan 06!! Jaja, då är man väl skapligt trött sen...


Ha en bra dag ni som har semester och alla andra såklart!!

Av Lotta - 11 juli 2008 09:52

Idag ska jag ha födelsedags kalas, låter lite barnsligt men men. Jag fyllde juh faktiskt 35 i onsdags, men kunde inte fira för då var jag på väg hem från Turkiet. Så på eftermiddagen kommer släkten, sen kommer mina vänner framåt kvällen. Så jag ska ställa mig och göra tacopaj till mina vänner snart. Sen ska jag storstäda här, för det behövs.


Igår lämnade jag in min mobil för 3:e gången, knapparna spricker. Killen på Telia försökte vara lustig och sa att det berodde på att jag sms:ar mycket. Men jag var irriterad och snäste åt  honom och sa att -Den ska väl för fan hålla för det!! Han sa inte så mycket sen..hehe...


Önskar er en underbar fredag!!! kramen

Av Lotta - 10 juli 2008 08:58

Japp, då var man hemma igen efter Turkiet resan!! Åh, det var helt underbart!! God mat, värme och en massa skoj!! Vi bodde på ett hotell med All-inclusive, helt underbart för maten var juh super god.

Vi var ute varje kväll och S har nu lärt sig dricka öl!! *hehe* Lite solbränd är man trots allt!! Det var juh 3 år sen jag var i Alanya och stan har juh verkligen blivit fräsch. Om man jämför med när jag var där -94 och jobbade. Herregud, då fanns inte en McDonald´s, nu finns både det och Burger King!!


Ja nu är man ett år äldre oxå!! Tackar så mycket för alla sms som ramlade in!!


Nu ska jag ta en dusch för jag ska lämna in min mobil på lagning, igen!! Nu ska jag kräva en ny!!!!


Kramis....

Av Lotta - 2 juli 2008 09:19

Idag åker jag och S till Alanya, för att sola och bada i en vecka. Har packat ordentligt, antagligen tagit med för mycket kläder. Sitter nu och dricker kaffe med min brorsdotter, som ska bo i min lägenhet och kolla till min katt!!


Har faktiskt inte ens resfeber, men det kommer väl!!


Önkar er en bra vecka!! Hörs sen!!!

Tusen kramar!!

Av Lotta - 1 juli 2008 08:13

Nu så har man semester!! Det var underbart att stämpla ut 07.15, det regnade och det var nog första gången jag tyckte det var skönt att cykla i regn..ler


Sov till halv ett, för jag skulle ner på stan med S och växla pengar. Vi åt lunch på Spicy Hot *igen*, men gott var det. Vi hade tur för vi satt och åt som bäst när det brakade loss och började tokregna!!!

Hittade faktiskt bikini trosa på Triumph, köpte dom eftersom jag hade present kort där.. Så det blir nog till att ligga och sola fläsket!!*asg*


Igår var jag hem till T. och invigde hennes balkong, som äntligen är färdig efter 9 månaders renovering. Vi firade det med Capriña och grillade korv!!*asg*

Eftersom jag jobbat natt och inte sovit mycket så satte sig alkoholen där den skulle.. Men kom hem runt halv tolv och somnade utan problem. Men vaknade runt sex imorse, så den sovmorgonen blev man blåst på. Fast det gör inte så mycket för jag har juh en del att göra idag. Ska juh åka till Turkiet imorgon. Så jag lär juh packa kanske..ler...



Nä nu blir det kaffe för min del..


Hörs och syns..kramis

Ovido - Quiz & Flashcards