Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Lotta - 18 juli 2008 15:06

Åh, gud vad jag är trött!! Sov bara fyra timmar idag, pga att jag ska ju jobba ikväll. Har nu pratat med chefen om heltids tjänsten, fast jag blev lite fundersam sen jag kom hem. Hon ska juh inte tro att jag kommer gå på nåt vikariat när det finns en ledig heltidstjänst.. Ska kolla med henne, det får bli när vi ska ha medarbetarbetar samtal, vilket blir på tisdag. Fick papper om det igår, jösses vilka frågor. Ja, det är väl bara sälja sig som värsta varan... *asg*


Min kära mor skjutsade mig till stan så jag kunde hämta ut min mobil, som dom nu lagat för 3:e gången, samma fel, knapparna spricker juh. Sen åkte vi till Maxi och handlade, det var behövligt, så varken jag eller katt stackarn behöver svälta....


Nu sitter jag och dricker lite kaffe när jag plitar ner detta, för det är dax att bege sig till jobbet...igen.




Ha en fortsatt bra fredag!!'

*kramen*

Ovido - Quiz & Flashcards