Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Lotta - 28 juli 2008 08:46

Sovmorgonen som jag hade längtat efter, blev man direkt blåst på!!

Men men, nu är det kaffe och lite tidningsläsning och kolla lite här på nätet.

Dagen blir inte så spännande, betala räkningar och jobba, står på mitt schema. Börjar med kvällspass, denna vecka jobbar jag alla dagar utom torsdag. Hela helgen jobbar jag oxå, men har turen att sluta fyra på söndag, åååh, då ska jag njuta!!!


Igår åkte T och jag och badade, vi solade lite oxå. Helt underbart  var det iaf. Hon skjutsade mig så jag fick handla lite, snällt av henne tycker jag.


På kvällen kollade vi film. Ps: I Love You med Hillary Swank, en riktigt snyftfilm, den var riktigt bra faktiskt...


Nä om man ska ta och rycka upp sig... orka...pust...


Ha det....

Ovido - Quiz & Flashcards