Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Lotta - 22 juli 2008 09:31

Gårdagen gick i lugnets tecken. Jag gjorde missen att ta fel på tvättiden, hade tur att det fanns tid lite senare på dagen. Fattar inte att jag alltid glömmer tiden!

Sen mötte jag T för att stoppa i mig lite lunch, handlade lite och gick hem sen. Väl hemma bestämde jag mig för att inte göra mycket, kände att jag behövde vila lite. Kvällen flöt på, men hittade inte nåt på tv att glo på, trots ihärdigt zappande.
T försökte få med mig till Ängsö, dom skulle dit mitt i natten. Antagligen leta spöken. Men jag tackade vänligt men bestämt nej, här är en som knappt kan kolla på skräckfilm dagtid!! Utsätter mig inte för sånt som jag vet att jag inte fixar.


Min dator levde sitt egna liv igår igen, så att inhandla en ny börjar bli mer och mer aktuellt!!


Idag är det jobbdax, kvällstur med vikarie, det känns inte direkt spännande. Men det gäller att planera kvällen noga och se till att arbetet flyter. Men först ska jag juh på medarbetarsamtal, höhö, det ska bli spännande....


Ha en bra dag i värmen!!*kramen*

Ovido - Quiz & Flashcards