Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Lotta - 27 juli 2008 09:53

Gud vad en helg kan svischa förbi snabbt. Fredagen jobbade jag, tog en snabb sväng på stan med T. Sen var jag på Bill & Bob på kvällen, inte bra när man ska upp och jobba dagen efter. Är huvudet dumt får kroppen lida!!

På jobbet, själv med delegering, så tok koncentration på medicin och hålla ställningarna!! Nä, men klart att det skulle börja strula. Satt hela eftermiddagen och försökte få in på till kvällen.  Men vem f-n vill jobba i detta härliga väder, löne helg och allt, jag förstår. Men efter mycket om och men löste jag det(klapp på axeln). Men jag fick lova att stanna kvar för att hjälpa till med mediciner, allt för att det skulle flyta på för de som jobbade kväll.


Var helt färdig när jag kom hem. Men käkade lite och vilade en stund. Sen var det dax igen, dusch och ner på stan. Cyklade gjorde jag till och med!!*wow*


Men det var lugnt för min del, blev  bara 2 cider, hade ingen lust att dricka mer än det. Kvällen var trevlig, träffade lite folk som jag inte sett på länge.


Hemfärden på natten var mindre skoj, fan nästan all gatubelysning var trasig. Inte skoj att cykla där själv, men men hade juh inget val, trampade på som en galning!!*asg*

När jag kom hem såg jag att Rikspuckot ringt, undrar varför???


Idag är jag ledig och den blir i lathetens tecken, jag tycker att jag förtjänar det. Möjligen cyklar jag ut till mina föräldrars stuga, men har inte bestämt mig än.



Ha en bra dag!! *kramis*

Ovido - Quiz & Flashcards