Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Lotta - 21 juli 2008 10:23

Helgen har varit riktigt rolig att jobba, jag måste erkänna att tröttheten kommer efteråt. Jag var riktigt trött igår, så det var bara att ge upp. Skulle försöka mig på att läsa några sidor ur sista boken ur Stieg Larsson-triologin, men det blev ett par rader innan jag la ifrån mig boken.


Vi får se om det blir nå extra nätter denna vecka, annars så blir det en extra tur iaf på lördag. Vi får se när chefen ringer eller inte.


Pratade med en kompis igår, fick då reda på att hon kanske har bröstcancer!! Hela min värld rasade och tårarna rann!! Nej, nej , det kan inte vara sant!! Men slutgiltigt besked skulle hon få i slutet av månaden!! Så jag håller tummarna och ber en stilla bön!!!!


Imorgon ska jag på medarbetarsamtal och då ska jag grillas!!!*asg* Nä , inte riktigt så, men jag får chansen att bevisa att jag är en bra undersköterska och jag gör alltid mitt bästa och ibland lite till!! Sen är det min tur att grilla chefen om den där omtalade heltidstjänsten!!!


Idag är det vuxenpoängsdax. Städa och tvätta är det som står på mitt schema idag!! Sen ska jag bara vara och kanske läsa lite i boken då!!!!


Tusen kramar !!

Ovido - Quiz & Flashcards