Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Lotta - 16 juli 2009 22:53

Jaha, då var det tordag och man har avverkat ytterligare en arbetsdag. Detta betyder att semestern är ett steg närmare. På jobbet var det lugnt, förutom lite irritationsmoment. Det blir så när man kör sitt eget race och inte kommunicerar. Jag blir sååå trött, känner att jag inte orkar tjata längre.

Efter jobbet drog jag och tränade, cyklade dit i blåsten, sen hem, jobbigt som f-n var det men envis som jag är så var det bara att trampa på. Har till och med varit duktig att ta med matlådor dom här två dagarna jag jobbat dag!! Känner att jag måste röra på mig, har juh ett träningskort som jag betalar för, så det är juh vansinne att inte ens utnyttja det!!!!!


Imorgon är jag ledig, ska först träna, sen träffa S på stan för lite fika lr lunch.  Hade inte tänkt göra så mycket mer imorgon, möjligtvis dammsuga på sin höjd.


Nä nu ropar sängen.. Sussa sött!! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards