Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Lotta - 4 juli 2009 18:47

Fick svar av mannen angående mitt sms. Han blev lite sur först, men sen skickade jag ett sms till. Där beskrev jag att jag tycker om honom mer än jag borde och att det vi har leder ingenstans, det kommer aldrig göra det. Han förstod vad jag menade, men hoppades att vi kunde ses som vänner snart och att han kommer sakna mig massor!! Ja, jag kommer oxå sakna honom, det gör jag redan. Gör ont i hela mig, därför kan jag inte träffa honom nu, som det är. Sen får vi se hur det blir i framtiden, jag vill verkligen inte förlora honom. Men men så är läget just nu...



Av Lotta - 4 juli 2009 10:09

Igår var en härlig dag, förutom åskan och regnet. Cyklade och grattade mamma efter jobbet. Varmt och en massa raggarbilar på vägen dit. Sen hem och duscha, för att sen träffa min vän V. Superfint väder var det ett tag iaf, sen kom lite regn stänk, vi gick sen till ett annat ställe i närheten. Dansade lite och så, fick cykla hem i spöregn, rätt skönt faktiskt.


Mannen skickade sms igår, på kvällen att han var i stan,men hos sin syrra. Vet inte om jag gillade det, för hans ex skulle vara där, enligt honom hade hon känslor kvar för honom. Men men.


Sen kände jag igår när jag cyklade hem, att va f-n håller jag på med. Jag är som en leksak som han kan använda när det passar honom. Han säger att han vill ses oftare, vilket skulle kunna bli om han hade lite framförhållning. Inte förvänta sig att jag inte är upptagen med annat på helgerna, han hör av sig mitt i veckan, då man oftast redan gjort upp planer för helgen. Sen kommer han aldrig hit för att träffa bara mig, utan när han är i närheten och ska göra andra saker.

Jag vill träffa en man som vill ha hela mig, inte en del. Men jag var tvungen för att vara sann mot mig själv, det går inte att ha det så här.  Just nu känner  jag mig skitledsen, tårarna rinner. För att jag förlorat en underbar person, som får mig att må så bra när vi väl ses. Men jag måste tyvärr, har försökt att prata med honom, men nä det går inte fram lr så. Så tyvärr får det bli på det här sättet!!=(


Nu måste jag dricka lite kaffe..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards