Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Lotta - 11 juli 2009 08:22

Hmmm, vaknade tidigt idag, suck... Hade hoppats på att kunna sova lite längre iaf, med tanke på att jag inte sovit allt för bra. Katten höll på med blomman på köksbordet, så jag fick gå upp och ställa undan den, sen hörde jag att jag fick ett sms, mobilen var på ljudlös men med vibration. Jösses så där är det när jag vaknar mitt i natten, hör minsta ljud.


Igår gjorde jag inte så mycket, tvättade på eftermiddagen, sen var jag med T och handlade lite. Hon shoppade massa kläder, vill oxå ha, men pengarna räcker inte till just nu.

Kvällen tillbringades i lugn och ro framför datorn, med ett glas rosévin.

T och jag ska iaf åka till Gotland, bo hos en kompis till henne där. Åh, Gotland är juh så fint!! Blir borta en vecka, så jag måste kolla med kattvakt, min brors äldsta dotter kommer hem till Västerås,så jag  ska fråga henne om hon vill bo här då.


Sen har vi planerat in en Tallin-kryssning och sen inget mer. Det är skönt, kanske åker till Stockholm nån dag, sen måste jag faktiskt ner till Borås och hälsa på. Det är väl det enda, men vill njuta och känna att jag är ledig, för jag vet vilken utmaning som väntar när jag kommer tillbaka.  Vet inte hur mycket jag kan skriva men jag har fått förtroende av chefen om ett ganska krävande kontaktmannaskap. Jag tackade ja, ser det som ett litet steg framåt i karriären...


Ikväll kommer ett par vänner över och firar mig. Ska bjuda på sallad, gör en vanlig sallad, sen får var och en plocka ihop det dom vill ha. Som t.ex majs, tonfisk, räkor, kräftstjärtar, fefferoni. fetaost..... Sen blir det bröd och smör till... 


Har förresten räknat ut att jag har 10 arbetspass kvar, jobbar min långa vecka nu som kommer, den är på 6 dagar, sen veckan efter är 4 arbetsdagar. Slutar på fredagen klockan 15.15


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen fixa lite här hemma så det ser skapligt ut när det kommer folk.

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards