Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Lotta - 15 juli 2009 09:37

För första gången på länge känner jag mig utvilad!! Sovit riktigt gott, jag har visserligen vaknat till nån gång, men lyckats att somna om!! Så här skulle jag vilja ha fler gånger, särskilt när man jobbar iaf.


Pratade med min brorsdotter igår och frågade om hon ville vara kattvakt när jag är på Gotland. Det ville hon, vilken 19-åring vill inte ha en lägenhet för sig själv en vecka?? Det passade henne bra för då kunde hon ta hand om sin lillebror och han kunde sova här oxå. Hon var juh kattvakt förra året oxå, det enda dom gjorde som dom inte fick var att röra min dator. På grund av att den strulade hela tiden. Sen var det väl inte så himla fint städat, men det känns som en mindre betydande grej....


Nu är det dax att dricka lite kaffe och ladda för kvällens arbetspass...


Kram så länge

Ovido - Quiz & Flashcards