Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Lotta - 13 juli 2009 06:02

Lördagens firande blev lyckat, trevligt var det oxå. Men blev lite besviken på en vän som jag bjudit men hon har inte ens svarat. Fick fina presenter, jättefin rosbukett och en flaska Dooley´s av S, en bok av J och av T fick jag en jättefin ljushållare.  Vi drog ner till Harrys sen, det var skoj faktiskt. Igår var jag mest seg, tillbringade dagen i soffan. Vaknade alldeles för tidigt, det brukar vara så när jag varit ut. Men får hoppa i säng tidigt ikväll istället.


Nu är det bestämt att vi åker till Gotland, slutet av juli och ska vara där en vecka. Det ska bli så skoj, måste bara kolla kattvakt nu....


Ja då har jag som sagt två veckor kvar till semestern och 10 arbetspass kvar... Nu känner jag att det verkligen ska bli skönt med semester, fyra veckor med inga måsten...


Nu måste jag fixa här innan jobbet... Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards