Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Lotta - 3 juli 2009 06:05

Jaha, då var det dax igen. Helgen då Västerås är fylld med raggare och en massa bilar. Kan väl inte säga att jag är jätte intresserad av bilar, utan själva händelsen. Västerås livas upp lite. Det lite skrän och så, men va f-n!!*haha*


Efter jobbet ska jag cykla ut till stugan för att gratta mamma som fyller år, det är nog det enda sättet att komma ut dit, pga vägen dit går till campingen där alla Power Meet besökare bor. Hoppas vädret håller i sig, det verkar som det ska komma nån regn skur men bara det är uppehåll ikväll iaf. För sen ska jag träffa min vän V, vi ska sitta på en filt, dricka vin och kolla på bilar.


Har försökt prata med mannen,men blev inte klokare. Men det tar jag i ett annat inlägg. När jag har mer tid, för nu ska jag snart iväg och jobba..


Ha en underbar fredag!! Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards