Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Lotta - 25 februari 2009 11:20

Igår var en rätt jobbig dag. Jobbade med vikarier, de är jätteduktiga men som ordinarie personal gäller det att hålla koll på att allt blir gjort. Efter jobbet åkte vi hem till min syster, min systerson fyllde 16. Fick mumsa på god smörgåstårta. Det var jättetrevligt att fika och snacka lite...

I bilen hem höll jag på somna där i baksätet, var så himlans trött. Men höll igång när jag kom hem för att inte somna i soffan sen. Skönt med sovmorgon idag, men sov inte så länge men känner mig utvilad iaf. Jobbar kväll idag, börjar ett och slutar halv nio för en gångs skull.


Ser framemot morgondagen, då ska vi få massage på jobbet. Det ska bli såå skönt, nåt som jag verkligen behöver, men aldrig tagit mig råd lr tid till.


Ha en underbar dag, trots det trista vädret.


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards