Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Lotta - 18 februari 2009 23:20

Kvällspasset gick bra, skönt att jobba med folk som kan kommunicera.

Fick en post avi idag, från ett bok/tidnings företag, hade tydligen ett paket att hämta ut. Tänkte inte så mycket mer på det så jag hämtade ut det innan jobbet. Innehållet fick mig att börja fundera. Det var som ett träningskit, med en balansbräda och nåt slags gummiband. Liknar sånt man får som gåva om man går med i nån bokklubb lr att man börjar en prenumeration på nån tidning. Jag har definitivt inte gått med i nåt sånt, så jag ringde till mina vänner och mamsen för att fråga om dom fixat nåt. Men nä ingen hade gjort det. Så jag måste ringa till dom imorgon och fråga varför jag fått dom grejorna... Skumt tycker jag iaf!!


Imorgon är det jobb som vanligt, vi har APT på eftermiddagen och jag slutar halv fyra.. Ska bli sååå skönt att stämpla ut och vara ledig hela helgen. Mannen kommer juh så det ska bli ännu härligare....hehe


Nu ska jag krypa ner i sängen och sova ..

sussa sött..


Kram kram

Av Lotta - 18 februari 2009 10:21

Har varit rätt skönt på jobbet dom här två dagarna, inte nå större bekymmer. Försöker att inte bry mig så mycket, börja känna att jag tar allt för mycket ansvar och att det inte är bra. Det är vuxna människor som jag jobbar med, alla ska ta sitt ansvar, men det funkar inte alltid alla gånger.


Var på möte igår med sektionen som jag tillhör. Hade blivit nominerad till styrelsen, men det ville sig inte denna gång. Vilket jag är rätt glad för just nu, för det verkar vara lite oroligt, eller jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, får ingen bra känsla av en del i styrelsen just nu. Sin åsikt ska man alltid framföra, men grejen är juh hur du lägger fram den, så att den inte sårar nån. Vilket inte gjordes på detta möte, utan tvärtom. Måste säga att jag är besviken på vissa personer och att sånt här förekommer. Men bara ta nya tag och fortsätta kämpa för det som är viktigt!


Nu är det kaffe dax och en dusch för att sen bege mig till jobbet.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards