Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Lotta - 9 februari 2009 09:57

Igår var jag riktigt trött efter helgens jobb, så jag kom i säng i skaplig tid. Men vaknade till vid fyra tiden imorse, men lyckades somna om. Masade mig upp runt åtta tiden, bunkrade med kaffe och morgonblaskan. Har suttit här vid datorn en stund, tänkte ta mig en promenad i det vackra vintervädret.

Måste förbi jobbet, trots att det är min lediga dag. Akut hjälp för att fixa i ordning vår planeringstavla.. suck. Men vad ska man göra ???


Sen vad som händer under dagen får vi se.. blir nog lugnt för att varva ner och återhämta krafter för ny arbetsvecka. På torsdag är det utbildning i Stockholm, det ska bli skoj. Det handlar om värderingar gentemot brukare och bland personal. En utbildning som kan behövas. Sen våningsmöte på onsdag. Ser framemot helgen som innebär ledighet och lugn.


Nä nu ska jag fixa i ordning mig och klä mig varmt för en promenad.


Kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards