Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Lotta - 16 februari 2009 08:46

Dagen igår var trevlig. Kalaset var skoj, alltid kul att träffa mina syskonbarn. Syrrans äldsta är väl typ nästan 2 meter men kommer alltid ut och kramar sin gamla moster*hihi*. Måste säga att jag beundrar min syster och hennes man, de jobbar som familjehem, jourhem. Plus att de juh har 3 egna ungar. Helt otroligt att sånt måste finnas egentligen, att man inte tar hand om sina barn man satt till världen. Där finns orättvisan, att en del skaffar barn som de inte tar hand om, sen finns det underbara människor som skulle ge allt för att få en bebis!! Det är vad jag tycker iaf!!!! Så de så!!!!


Idag är det kvällspass som gäller, jobbar varannan kväll och dag denna vecka. Men är ledig fredag-söndag, det ska bli skönt.Mannen kommer juh på besök, så jag hoppas veckan går fort..ler


Imorgon är det styrelse möte med sektionen, vilket ska bli spännande, att få se hur det mötet slutar..ler


Kaffe dax!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards