Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Lotta - 30 oktober 2008 10:25

Denna vecka har varit halv jobbig, har sovit otroligt dåligt två nätter i rad. Så jag har kännt mig som en zombie på jobbet. Igår hade vi sista kursen i Social Dokumentation, skönt!! Jobbar kväll idag, mindre skoj, men det går nog det oxå!!

Nästa vecka är det fack kurs igen, ska lära mig att prata och argumentera ,..,.. skoj skoj!!

Lördag ska jag på fest, trevligt. På söndag fyller min kära syster år, så man är väl tvungen att åka dit...suck.... Hon bor utanför stan, eftersom jag inte har körkort lr bil så blir man fast där tills nån behagar att åka hem...


Men det där med körkort har jag börjat fundera starkt på.... ska nog börja med det efter jul och nyår.... ler...


Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dax att jobba..


Kramar i höst kylan


Ovido - Quiz & Flashcards