Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Lotta - 8 oktober 2008 11:40

Det var ett tag sen jag skrev och nyfikenheten hos vissa ska jag väl stilla!!*L*

Mm, har träffat nån.. ler. Ja, vad ska man säga, denne man har tagit mig med storm. Trodde inte att det fanns såna killar, eller trodde att alla bra var upptagna!!*L* Vi är juh fortfarande på dejtingstadiet, men jag har inte bråttom nånstans iaf. Vi har inte gjort mycket dom här dagarna vi setts, ätit god mat, glott på teve och bara varit!! Härligt härligt!! Så nu får vi se vart detta leder eller inte...


Men har märkt att jag har svårt att släppa den där skölden man har för att inte bli sårad, den som gör att man känner sig stark. Det är jobbigt ibland, för man vill inte uppfattas som stel och konstig. Att man har den här skölden beror juh på tidigare erfarenheter i livet, men ändå har man lärt sig att det finns bra killar som inte är players...



Ska jobba kväll idag.. orkar inte. Det är så att vi ska ha Surströmmingsfest för brukarna. Ja och det är juh jag som ska fixa det. Men gud, är folk helt tappade, verkar inte kunna ta egna beslut!!!!  Kände att jag blev sur och irriterad när dom ringde från jobbet, men det skiter jag i, för jag är ingen och varför göra så stor grej av det när det är hur lätt som helst att fixa....



Nä en dusch och lite kaffe innan man ska till jobbet!!! Wish me luck!!



Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards