Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Lotta - 23 oktober 2008 10:19

Igår var jag juh ledig, men stor städade hela eftermiddagen. Jag hade juh Tupperware party igår, så jag städade extra noga. Tycker inte om att få hem folk och sen att det ser för jäkligt ut. Kom på mig själv igår samtala med snabeldraken, sa att jag hatar att städa. För det gör jag verkligen!!! Jag är inte speciellt huslig av mig, jag håller rent och så. Kan laga mat oxå, men jag gillar inte att hålla på att pyssla hemma, inte min starka sida....


Det var trevligt igår med Tupperwarepartyt, kul att det kom en del iaf. Köpte lite grejer, sånt som jag behöver, sånt som jag lämnade kvar när jag flyttade ifrån Rikspuckot. Han försöker verkligen få kontakt med mig via msn, men jag svarar knappt. Orkar inte med den patetiska människan, han är och förblir ett avslutat kapitel.


Idag vet jag inte vad jag ska göra..ler. Bara vara kanske, skulle visserligen behöva tvätta... Får väl masa mig till tvättis och kolla tvätt tid, men det lär väl inte finnas någon förrän nästa vecka... suck


Nä nu ska jag fixa nytt kaffe och diska ...


Ha en underbar dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards