Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Lotta - 19 oktober 2008 12:57

Igår tog jag det riktigt lugnt. Åkte hem till T, iförd mysbyxor. Vi kollade på två filmer. Riktigt skönt, kom hem inte allt för sent, eftersom hon skulle upp och jobba.


Fick en välbehövlig sovmorgon.. Har avnjutit mitt morgon kaffe och spelat lite poker på nätet, men det går inge vidare idag( det är inte med riktiga pengar). Mamsen ringde, min yngsta brorsdotter har ramlat och slagit huvudet i trappen. Hon ligger just nu inne för observation, nu blir faster nervös och hoppas allt går vägen. Hon skulle vara där till fem ikväll. Håller tummarna för lillskruttan!!!


Nä inte ett ljud har jag hört. Kan man bli mer irriterad, ja tydligen för jag blir det mer för var dag som går. Men jag klappar mig själv på axeln att jag klarade av en dag iaf utan att skicka ett sms...... Jösses, fattar inte varför han är såå otrevlig och inte vågar säga sanningen..


Ska softa lite nu innan det är dax för middag hos mamsen och pappsen...


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards