Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Lotta - 18 oktober 2008 09:15

Åh, så skönt det är med helg. Men den efterlängtade sovmorgonen jag ville ha, infann sig inte!! Så nu är kaffet på gång och jag ska läsa morgontidningen strax.

På jobbet har det varit bra,  har varit på kurs om Social Dokumentation, intressant men ett tidskrävande jobb för att få alla att inse vikten med dokumentation.


Igår var jag och J på After Work, hon körde så jag tog bara en öl. Det var rätt roligt folk ute faktiskt. Kom hem strax efter tio igår kväll, så det var skönt.


Har nu verkligen bestämt mig att strunta  i han, den där...Han är allt annat än trevlig, så det blir bara pinsamt och löjligt till slut när jag försöker vara trevlig via sms och själv får man tillbaka ett sms som är relativt otrevligt! Jag känner att jag inte har ork eller lust att lägga ner energi på han, men jag blir så besviken att han inte säger nåt rakt ut...!! Han vet att jag uppskattar ärlighet, att vara rak är det bästa men men..


Nä nu är kaffet färdigt, ska funderar vad jag ska göra av denna dag!!


Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards