Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Lotta - 1 oktober 2008 10:40

Kom i säng betydligt tidigare igår iaf. Sov till åtta, hade visserligen ställt klockan, eftersom det är tvättstuge dax!!


Jobbar kväll, har inte bestämt mig och jag ska tycka det är kul eller bara jobbigt!!*L* Nä , då det blir bra!! Imorgon ska jag på kurs, om hur man dokumenterar, intressant intressant.  Har börjat ragga folk till Tupperware partyt som ska vara hos mig iaf( bra eller hur Sari???!!) Får tvinga dit mamma och syrran iaf, men vet att det finns en del som är intresserade.


Nästa vecka ska vi har Surströmmings fest på jobbet, för brukarna. Det är juh jag då som ska fixa detta även denna gång, men det blir sista gången. Känner att jag har så mycket annat som tar tid, mitt fackliga kursande och mina andra uppgifter som jag har på jobbet.


Nä nu ska jag dammtorka lite här och sen plocka fram snabeldraken!!


Ha en underbar dag i detta höstväder!!! *kramis*

Ovido - Quiz & Flashcards