Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Lotta - 29 januari 2009 22:00

Fick ordning på viruset efter mycket trixande som tur är... börjar bli en datahacker tror jag!!*asg*


På jobbet har det varit underbara två arbetsdagar, det har flytit på, eftersom vi gjort som vi sagt att vi ska göra för att få arbetet att flyta på bättre. Kommunikationen mellan personalen verkar gå framåt!! Har oxå varit duktig att anmäla mig till en del fackliga träffar och möten!!


Imorgon är det Fredag!!*jippie* Ska nämligen åka till min goding, som inte bor i denna stad....ler.  MM håller tummarna att allt går bra. Vill inte hoppas, men inte heller måla f-n på väggen. Men efter varje gång man blivit sårad är det svårare att släppa på muren man byggt upp. Det gäller även att tänka sig för så man inte är allt för svår att komma nära, så det blir problemet eller orsaken att det inte funkar... Men tar en dag i taget. Skulle ljuga om jag säger att jag inte tänker ofta på honom och han gör tydligen samma sak, fast på mig då..ler


Kollade på Criminal Minds, som är en utav mina favvo-serier. Himla bra avsnitt, lite läskigt där ett tag... Nu är det dax för sängen och få en liten skönhetssömn så man inte skrämmer slag på stackaren imorgon..


Ha en underbar fortsatt kväll!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards