Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Lotta - 25 januari 2009 22:36

Fredagen var jag iväg med T och åt lunch, sen shoppade vi lite på Maxi. Hem sen och svirade om, skulle möta S på stan för lite After Work. Trevligt som alltid, eftersom hon inte bor i stan sov hon hos mig.


Vid lunchtid på lördagen, dök mannen upp...ler. Vi käkade lunch på IKEA, inhandlade värmeljus som går åt som smör i solsken här hemma. Väl hemma hos mig kollade vi på Arn 2 ,,, himlans bra film måste jag säga...ler

 Han hade tagit med sig 2 skräckisar, mest för att jag skulle krypa upp i hans famn.. jag har varit med förr...ler.. Men det gör jag såååå gärna och jag gjorde juh det såå klart*fniss*.


Ja, vad kan man säga om denne man som helt plötsligt helt oförväntat bara klev i mitt liv så där. Han är olik de andra killar jag träffat förut. Han har ett lugn och en omtanke som sträcker sig långt över gränserna. Han får mig att känna mig vacker och omtyckt.. *ler lite generat*


Men vi har båda pratat om att ta det lugnt, vi har inte bråttom nånstans. Det känns skönt!!Men vi har konstaterat att vi  saknar varandra trots bara ett par timmars frånvaro..hihi...


Nä nu kallar sängen.

Sussa sött.


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards