Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Lotta - 21 januari 2009 21:31

Kvällen på jobbet gick otroligt fort, men det var kul att jobba. Allt flöt som det borde inga konstigheter, planering och kommunikation var det som gjorde grejen. Tog min sedvanliga promenad hem, men halt som attan är det så man får se sig för vart man sätter fötterna...


Snart dax för sängen....


Tusen kramar

Av Lotta - 21 januari 2009 08:33

Livet rullar på i sin vanliga ordning. På jobbet går det bättre, men har juh jobbat med samma personer nu två dagar i sträck. Så ljusningen kanske finns där.


Men jösses vad trött jag har varit när jag kommit hem från jobbet. Har lagat mat, sen ätiti och satt mig en stund i soffan och då hållit på att somna... Konstigt eller ska det vara så??!!


Idag börjar jag ett och jobbar till halv nio, skönt, det är inte ofta jag får sluta halv nio.


Ska dricka upp mitt morgon kaffe.

kram

Ovido - Quiz & Flashcards