Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Lotta - 23 januari 2009 09:47

Igår var det torsdag och det var ännu en jobbar dag. Dagen var helt okej, vi hade arbetsplatsträff på eftermiddagen. Inte många som dök upp, men det är en trogen skara som ansluter.

Efter jobbet följde S med hem, för hon skulle jobba kommande natten, då slapp hon åka fram och tillbaka. Vi mumsade på pizza och sen slocknade vi en stund i soffan. Jag följde henne till jobbet så hon slapp gå ensam i mörkret, hon är lite rädd. Men inte jag, jag är aldrig rädd när jag går hem själv på kvällen från jobbet. Det var riktigt skönt med en kvällspromenad.


Sen spelade jag lite poker och chattade med vänner, samt den underbare mannen. Som ska komma hit imorgon, då har jag semester. Tog semester för att slippa jobba hela den här lååånga helgen, sen passade det bra att han kunde och ville komma hit, leeeeer....


Nu är det dax för kaffe och lite surfande, ska iväg och handla lite med T.


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards