Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Lotta - 18 januari 2009 22:21

Nä klart man inte ska leta fel, menade inte riktigt så. Men utan letade efter dom där felen som brukar dyka upp ganska snart. Nä nu är det bara lära känna personen så mycket som möjligt.Själv är jag juh långt ifrån felfri..hehe...


Frukosten var trevlig, fick sen skjuts ut till min kompis S och hennes kille, de skulle bjuda mig på mat. Denne man bor juh tyvärr inte i denna stad, så han var tvungen att åka hem. Men mobilen har gått varm nu här under kvällen.. Somnar nog med ett leende på mina läppar...hehe


 Ha en underbar söndag kväll!!

Av Lotta - 18 januari 2009 09:54

Lördagen var helt underbar. Vi åkte och käkade lunch på stan, Spicy Hot..mumma. Sen strosade vi en stund på stan. Efter det åkte vi hem till mig och kollade på film och myste i min soffa. Jösses vilken kille. Super trevlig och lätt att prata med. Letar fel men har inte hitta några än..haha....


Han ska komma förbi på frukost snart....Hinkar lite kaffe under tiden...


Ha en bra söndag...kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards