Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Lotta - 28 augusti 2008 06:15

Igår var jag och träffade en utav mina äldsta vänner. En vän som alltid funnits där i alla år. Det blev lite väl sent, med tanke på att man skulle upp idag!! Sitter här med kaffet och känner mig inte riktigt vaken än. Men det ordnar sig alltid.


Jag är fortfarande besviken på den där så kallade vännen, eftersom jag inte fått nån förklaring till vad jag gjort för fel. Spekulera kan man alltid göra, men det är rätt onödigt ändå. Men jag önskar i alla fall denne person lycka och välgång i framtiden, vet att denne behöver detta!!


Idag är det personalmöte oxå, ska bli intressant att höra vad som står på agendan. Sen är det dax för att skicka in jobb ansökan oxå idag...


Nä, ha en riktigt bra dag!! Kram och gäsp...

Ovido - Quiz & Flashcards