Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Lotta - 26 augusti 2008 23:09

Ja jobbat och slitit har man gjort idag då!! Det har gått sådär idag, lite rutiner som måste ändras på bara. Pratade med sjuksköterskan som gladeligen skulle ställa upp som referens när jag söker mitt nya jobb!!


Efter jobbet träffade jag S på stan, vi gick till Spicy Hot och åt mat!!*mumma* Sen bar det av på shoppingrunda, inhandlade 2 par nya skor!!*ler* Letade efter ny väska och jacka, men orkade inte springa runt på stan.


Trevliga vänner har man i alla fall. Tacksam att de finns !!!!!


Önskar fam. Olsson & Co en underbar semester!!


Natti natti..kramen

Av Lotta - 26 augusti 2008 06:14

Jobbade kväll igår, det var lugnt och skönt, jobbade med E och han kan man lita på i alla väder. Han är super snäll och duktig, han har sagt en gång att tjejer ska man behandla som prinsessor. Tänk om alla tänkte så!!!


Idag är det lång dag, vilket innebär att jag slutar 16!! MM, det är mindre skoj. Sen ska jag sticka Förtroendemannalagen under min chefs näsa, för hon tycker att jag ska gå en hel vecka på kurs, som räknas som en helarbetsvecka,samt jobba helgen!! Ja vi får väl se hur det går med det iaf.


Nä måste dricka upp kaffet och sticka iväg!!


Ha det bäst!!


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards