Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Lotta - 21 augusti 2008 17:26

Ja jag vet inte vart jag ska börja... Igår när jag cyklade hem i hällregnet tog jag av mig mina glasögon och la dom i cykel korgen, i väskan.. Använde dom inte när jag kom hem, har ett par gamla som jag brukar slita på mig. Imorse när jag skulle plocka fram mina glasögon fanns dom inte där!!!!!!!!!!! Gick ner sen till cykeln för att kolla, nä inte där och inte i närheten, sen när jag skulle cykla iväg så var det punka på cykelfan oxå!!!!!!!!!!!!!! *skriker*


Jaha, jo det är juh så kul att behöva köpa nya glasögon, verkligen vad jag vill just nu, visserligen behövs det, men INTE just nu!!!!!!!!!!! Ja enda positiva med dagen var att jag fick lönespecen, inte så att man kan lyxa men ändå.. Jag håller en liten tumme att nån vänlig själ hittat mina glasögon och lämnat in dom till polisen eller nåt...



Nä dax för lite mat och kaffe... Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards