Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Lotta - 18 augusti 2008 22:32

Ja jag borde egentligen ligga i sängen, men det blev visst inte så. Har tvättat idag och riktigt skönt att få det gjort. Fixade lite mat, spagetti och köttfärssås.


Har även ägnat mig åt, inskolning av ny dator, det verkar funka bra mellan oss.. *asg*


Under denna kväll har jag fått konstaterat att de flesta killar tänker bara på en sak. Har skickat mess och sms:at en viss person, men inget svar. Så j-la löjligt att inte ens kunna svara, men det är väl så när man inte kan stå för sitt handlande. Nä, var är Mr Right, jag bara undrar???



sov gott...

Av Lotta - 18 augusti 2008 17:50

Utmanad av: Mickis


1. Beskriv reglerna

2. Svara på alla frågorna

3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.

4. Be dem läsa din blogg.

5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.  

Fem saker som finns (fanns) på din Att-göra-lista idag?

1. Tvätta

2. Laga mat

3. Läsa lite 

4. Vika tvätt

5. Stryka

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jobbade massor, pluggade och festade

Vilka platser har du bott på?

Västerås, Alanya( Turkiet)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Betala hela studielånet

2. Ta körkort

3. Köpa bil

4. Köpa lyxvilla..asg

5. Hjälpa släkt och vänner...

Utmanar: Ingen,...hehe

Av Lotta - 18 augusti 2008 17:34

Lyckades komma i säng skaplig tid igår trots att jag fått dator!!!!!!*hehe*

Kunde till och med låta bli att knäppa på den imorse...


Idag var det kursdag, det är alltid lika skoj, spännande och se om man känner nån. Jag visste i alla fall om en som skulle gå, så det var juh skönt. Lunchen fick vi avnjuta på Stadshusresturangen, det var gott som sjutton. Jobbigt var det att försöka hålla sig vaken efter lunchen, men det gick...


Jag tog en rask promenad hem, eller egentligen till jobbet för att hämta min cykel. T blev glad för hon jobbar kväll, den rackaren ska åka utomlands med sin pojkvän. Men jag är glad för hennes skull, hon har velat åka utomlands länge nu..


Håller på att tvättar, vilket är mindre kul, men sånt som måste göras. Blir alltid lika förvånad att det är så mycket tvätt, måste vara nån som använder mina kläder--- hehe---


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards