Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Lotta - 23 augusti 2008 10:43

Ja vet inte vad jag ska börja, för det jag tänker snurrar som sjutton i huvudet. En person som jag trodde var en vän, visade sig inte vara det. Helt utan förklaring fick jag slängt i ansiktet att vi inte kommer höras mer. Som sagt jag vet inte varför. Anledningen har jag gått och klurat på en hel del, tror personen mår dåligt, klarar inte av motgångar och då vill göra sig med dom som visar att de är riktiga. Ja, det kanske att min rätta sida kom fram, vette fan alltså. Tänker inte spekulera längre känns onödigt att slösa tid på en sån idiot!! Hoppas du läser detta, om du läser detta hoppas jag att det är sista gången du är här och glor. Du gjorde ett val, då ska du f-n inte vara här och glo heller.


Igår var jag hos T, vi drack  vin, det slutade med att vi ansåg att det bästa var att jag sov kvar. Kvart över sju var man tvungen att kliva upp, hon skulle jobba. Men trevligt var det i alla fall!! Pratade med kompis från Norrland, hehe, ja man kanske blir norrlänning snart.. Inte så värst troligt, skulle väl dö om jag hamnade utanför cityringen, eller vad säger du Sari??!!'Haha


Nä nu ska jag bläddra i morgonblaskan och dricka mitt kaffe.. Ni som är sanna vänner I LÖÖÖV U!!!
Ovido - Quiz & Flashcards