Alla inlägg den 23 november 2008

Av Lotta - 23 november 2008 16:19

Var med mamsen till IKEA. Där inhandlade jag ett nytt datorbord, en massa ljus och nytt porslin. Kollade efter gardiner men hittade inga som passade min smak. Så jag ska titta lite på stan tänkte jag... Snart är det dax för att inhandla julklappar oxå, måste bara komma på vad jag ska köpa till mina 7 syskonbarn i åldern från ca 2 år till 19 år *suck*------


Dator bordet har jag nyss skruvat ihop, känner mig riktigt duktig nu!!*L*


Tänkte inta soffläge och glo lite på teve oxå--- Ladda inför kommande vecka, jobb imorgon, kurs i Arbetsmiljö tisdag och onsdag, tors ledig sen är det jobbar helg igen.,,,,,


Hej på en stund!!!

Av Lotta - 23 november 2008 09:36

Gårdagskvällen gick så klart i lugnets tecken. Jag och T åkte till BK och käkade sen handlade vi lite. Hemma hos T kollade vi på en film, 27 Dresses, den var faktiskt bra.


Sen glodde vi på Csi Miami, efter det tog jag mig i kragen och promenerade hem i kylan. Gick rätt fort så jag fick upp värmen ordentligt.


Idag är det IKEA som gäller med mamsen, så det är dax att dricka kaffe för hon ringer väl snart...


Ha en bra förmiddag.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards