Alla inlägg den 12 november 2008

Av Lotta - 12 november 2008 20:57

Ja det funkar fortfarande.. härligt...Kvällen på jobbet gick fort, trots att jag började klockan 13. En jobbarkompis kom förbi, hon är mammaledig just nu, så det var kul att träffas och prata lite.



Jaha..utmanad


1. Gillar att spela poker

2. Gillar att titta på CSI .

3.Fruktansvärt rädd för spindlar och ensamheten

4. Hatar osanning och feghet..

5. Stort Mary J Blige fan....

6. Dör inte av smicker

7. Älskar mina sanna vänner...



Sussa sött...ler



Av Lotta - 12 november 2008 12:01

Har varit borta ett tag, allt på grund att datorn började strula. Eller nä inte min älsklings dator utan min internet uppkoppling, modemet levde ett eget liv, trots omstart och en massa hjälp från support. Nu har den skärpt sig och jag kan börja leva igen..ler


I fredags var jag och T på AW , skojigt som vanligt. Lördagen tog vi det lugnt och kollade på film. Söndagen firade jag pappsen och min kära bror. Denna vecka är det jobb som gäller, bara ledig på fredag...suck....


Har rannsakat mig själv nu och låter han vara.. han fick en sista chans, men han valde att inte ens svara på mitt sms, så nu tänker jag inte sjunka längre än så. Men vill bara sända ett Tack, för att du gjort det svårare för mig att lita på en kille igen.. Tack tack!!


Har blivit utmanad, ska kolla vad det är för nåt ikväll, hinner inte nu, börjar jobba klockan ett, en dusch är ett måste!!!



Håll tummarna att modemet skärpt till sig nu!!*ler*


Kramis i höst rusket!!!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards