Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lotta - 18 november 2008 11:23

Åh, underbart med sovmorgon. Hade kunnat sova lite till, men min katt tyckte det var dax att kliva upp vid halv tio... Nu har jag druckit kaffe, läst tidningen, kollat mail, spelat en vända poker. T ringde hon har köpt nån slags Crosstrainer, som vi ska skruva ihop ikväll..hehe..


Att göra idag, plocka undan lite, tvätta och städa...

Imorgon är det dax att jobba igen, men det blir en bra dag för först har vi utbildning i Social Dokumentation, alla vikarier. Sen ska jag på brandutbildning, den skulle varit igår, men kommunikationen fungerade inte så dom hade tagit fel på dag. Så det var bara att gå tillbaka till jobbet, men det gjorde inget för jag ägnade mig lite tid åt brukarna, nu när vi var lite fler personal. Hade manikyr bla....


Nä dax att göra ett ryck.. Kram i höst rusket

Ovido - Quiz & Flashcards