Alla inlägg den 1 november 2008

Av Lotta - 1 november 2008 12:30

Åh lördag..härligt att vakna utvilad!! Har inte gjort mkt på förmiddagen, druckit kaffe, spelat poker. Ringde mamma och undrade när vi skulle till min syster imorgon för att gratulera henne!! Mamma skulle ringa och väcka mig tolv imorgon*asg*. Känns inte så spännande att gå på kalas när man varit ute och roat sig!!! Bara att bita ihop, undrar om man kan åka dit i´myskläder!!??*L*


Jaha, nu har min vän som jag ska på festen med fixat nån blinddate oxå!!!!!!!! Orka!! Nä jösses, vad ska man göra??? Stackarn han lär väl bli besviken!!! Kan inte påstå att jag har nån stor lust att börja dejta nån igen....inte just nu. För det känns som att jag har blivit mer misstänksam och kommer definitivt ha svårt att lita på vad en kille säger..Allt som de säger som låter bra, ska jag hädanefter ta med en nypa salt!!!


Orkar inte hoppas på nåt längre, tänker inte ge upp men inte ge efter heller!!


"What Hurts The Most, Was Being So Close . Never Knowning What Could Have Been.....

 All The Words I Left Unspoken.... Watching U Walk Away....


Ha en underbar lördag eftermiddag!!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards